söndag 18 maj 2008

sweden!

jag anna frida o mille tog en tur till sweden idag...köpte lite cigg o massa mat=)
sen åkte vi tillbaka när vi kommer till gränsen sa jag...hallå de e så jävla konstigt har aldrig sett en ända snubbe här asså...å va händer de står en där...ja ba va faaaaaaaan..hade typ köpt 5 limper cigg lixom!!

han vinkar in mig...å säger: hej
jag: hej
han: va kommer du ifrån?
jag: Töcksfors.
han: va har du gjort där?
jag: vi har handlat lite.
han: okej vart bor du då?
jag: Linköping
han: okej vart ska du nu då?
jag: hem!
han: du åker åt fel håll!!
jag: amen asså ja bor i Oslo också asså=)
han: oki..men ska vi ta en till i ditt bagage?
jag: de kan vi väl göra=)
fullt me mat i hela bagaget....
han: jaha okej här var de ju bara mat...
jag: ja de vet ja väl...
som tur var hade anna ciggen inne i bilen på golvet...ppppuuuuhhh..

asså ja va såååå jävla nervös..ja ba skaka i hela kroppen asså...hahaha
ja e såååå fjollig när de gäller poliser å sånt skit som har värsta makten asså...
kunde iofs ha fått värsta bötern o blivit av me ciggen...haha

puss puss

Inga kommentarer: