måndag 28 juli 2008

fy fasenl!!!

nu trivs eve som en fisk i vattnet kan ja lova...äntligen är solen o värmen här...sommar o sol finns de någe bättre elle???neeeeeej ja tror fasen inte de asså...har varit ute på sjön me mamma o gutte varända dag den här veckan..liggit på öaro solat o badat så nu börjar ja närma mig en svart människa igen...haha...niiiice...

annars då...jo va ju hojrock i vöstervik i helgen i fredags va ja där me mela terre ida o svenne...
men då ´va ja nykter o körde...de va ju helt okej de om inte i lördgas när ja vaknade...
lördagen blev de v-vik me frida lena offa ruppe terre mela o otto...de va också grymt kul så länge de varade tyvärr så finns de ju en pojk som ska lyckas förstöra allt...JÄMT... o denna dag var inget undantag kan ja loiva er...
söp även bort min telefon så ja har ett tillfälligt nummer sålänge tills ja får mitt nya sim kort...så ja behåller de gamla nummret bara att de ligger nere ett par dagar....men ja svarar när ni ringer mig snart igen....dessvärre har ja ju inga nummer kvar så nikan ju höra av er om ni har tråkigt någon gång....

idag va ja hemma i linkan en sväng o fixa lite a-kassa papper å sånt skit...o tro de eller ej...de regnade i loinkan i morse....usch.....sånt larv gillar inte jag....=(

nehe nu blir de en film o mys sen ska ja sova i morgon e de en ny soldag=)=)yeeeeees

Inga kommentarer: