lördag 20 september 2008

klyven!


ja e klyven som fasen..va ska ja göra? vart e mitt liv påväg? ja har sån ångest så ja vet inte redigt vart ja ska göra av den.....


jobbar för tillfället i oskarshamn bor i offas pappas brors hus i mönsterås men de känns ju också så fel nunär allt har blivit såhär konstigt....jaha va ska ja göra då rå...???


mycke frågetecken i mitt liv nu...ja fattar inte va som har hänt med mig..de va aldrig såhär förr..ja hade inga problem ja va jämt glad...


har ja lagt ner för mycke tid på honom...svaret e nog ja de har ja nog...men va händer jo då blev man sviken igen..så mycke ja har gjort för den människan som ja inte fattat själv egentligen o speciellt han själv...å inte ens tack...va e e de då...???


den mest egoistiska människa som nånsin gått i ett par skor tror ja...


är ledsen besviken förbannad....


de jobbigaste är nog ändå han underbara familj...finns de någon bättre än dom ne...för fy fan va dom e bra...tänker bara på andra människor...i love them...


de va så svårt å höra ingemar säga att han tyckte ja va helt underbar o att han gärna ville ha mig som svärdotter resten av tiden...o att ja alltid va välkommen hem till dom o att deras hus va mitt hem...de tog nog hårdast....helt underbara människor...synd att HAN inte fått de efter dom...

men de är kanske lika bra detta va vet ja...de e ju i alla fall va alla andra säger o tycker o tänker...

men ja tycker faktiskt om människan o ni ska veta att de e jävligt svårt o de har alltid varit jävligt svårt..allt me mamma o gunnar o alla mina vänner som hela tiden har sagt va fan ser du hos honom??ja ni ni vet själva...


de värsta är ju att ja inte är stark nog att stå emot honom de vet ja ju...


men som sgt de e nog de bästa...bara att försöka...


kram

Inga kommentarer: