fredag 9 januari 2009

trasigt=(

min kära mor ringde o väckte mig med att min bil är nerplockad i miljoner delar=(
de bara rann olja från den...de va någe stort fel som kostar 8000:- när man lämnar in den=(
men som tur var så är ju gutte så händig så han fixar de själv o de kostar mig BARA 1000 ynkliga kronor=)haha överlycklig... men de innbär me att ja e utan bil tills på torsdag...usch hur ska ja klara mig??? äh de rer sig=)
tack snälla gutte...du e guld värd=)

igår då ja då va de ju jobb...men ja öppnade så började vid 4...o gick hem halv 8...de va inte ett dugg att göra...så ja beställde me mig 3 take away pizzor från jobbet o åkte hem till mamma o gutte o gäste i soffan...de va mysigt....

idag då...ja de e som vanligt jobb i kväll....
börjar klockan 6...
hoppas de blir mer att göra i kväll än alla andra dagar denna vecka....

jävla fitt akassa me...
har sökt för pengar från dom sen ja kom hem till sverige de e snart 6 månader sen......
men inte fått en krona hitills....va FAN ska man ha dom till??????
dom e bara skit...man betalar en massa massa pengar till dom varje månad men va fan får man tebaka???? inte ett SKIT!!!!
ja e så förbannad så ja kan spy på fanskapen asså....
dom begär bara papper på papper...o blir aldrig nöjda....
dra åt pipan me dom asså.....

Inga kommentarer: