onsdag 15 april 2009

va gör man??


vad gör man när livet bara rasar???
eller ja kanske ska se de som på nytt födsel??
va vet ja??

de e iaf väldigt jobbigt just nu...
o ja e jävligt besviken på människan ifråga...
så mycke som man gett o så bara lägger han mig ner o pissar på mig...
har ja gjort nåt fel??
eller va de bara att ja inte fanns tillgänglig??
ja de kan man undra??
de finns många frågor som bara snurrar runt i huvvet på mig nu....
men nån gång kanske man får svar??
ja hoppas svaren finns där...
ja hoppas att de bara kan hoppa ut ett ärligt svar på alla mina frågor...
ja vill veta...
känns jävligt onödigt att bara kasta bort den här tiden...ja vill inte göra de....
men ja kanske e tvungen nu...
de här kanske va tecknet...??
tecknet som legat latent i kroppen på mig o nu kommit ut i verkligheten...
men vågar ja det här...ja kanske e för feg...??? ja vill inte vara feg..ja är ingen feg person...alla ser på mig som den starka människa som aldrig bryr sig om nåt o bara lägger allt bakom mig...
men kan ja göra de nu...??? kan ja bara glömma o gå vidare?? ja vet inte...men vem fan vet då??

herregud ja blir fan psyk.....lås in me elle nåt!!!!!


hej

Inga kommentarer: