onsdag 6 augusti 2008

semestererkättning...

visst fasen ska man få den med sin sista lön när man slutar ett jobb????
de hade ja för mig...men tydligen e de inte så elle jo ja får den men då måste dom dra 50 procent på den?????öööö okej....

i går så va de en väldigt händelserik dag..ja åkte till mamma vi tvättade o donade lite... sen så va vi i lokalen o lämnade alla mina grejer som ja hade me mig från oslo hem...

sen va ja öpå ikano huset o handlade lite smink o så...sen åkte ja till milla o drack kaffe...innan de plockade min mamma mina ögonbryn...dom va igenväxta sa hon=)=)=) haha

efter ja hade varit hos milla så åkte ja å hämta mp på sjukhuset dom va o tog farväl av micke...=(
då åkte vi till åtvid o tände ljus där han körde av vägen...de va hemskt usch o ja som inte ens vet vem han e fick tårar i ögonen...usch...hemskt..livet e så orättvist...de går hur mycke dumma o hemska människor som detta kunde hönt i stället för en liten 19 årig kille som inte har gjort någon något illa...stackars familj o vänner lider med er.....

sen åkte ja till offa å här e ja nu...händer inte mycke idag väldigt tråkigt väder...dom snackar om att vi ska ut o fiska...inte världens roligaste kanske....men de funkar väl elle???


kramkalas!!!

1 kommentar:

Johanna sa...

Jo det är svårt, men vi tar en dag i taget och stöttar varandra...
Jag kan inte förstå att det är just han de hände, men tyvärr..
Finns inget att göra.. :(