söndag 17 augusti 2008

SÖNDAG

ja min helg har varit okej...
fredag födelsedagsfest för lisa i raggarkåken i v-vik helt ok mycke folk o fylla...=)
polisen va väl kanske inte så glada på fredda å gänget men höcke klara sig bra=)=)haha..bra grabbar...ni e för söööööta....

lördag vaknar ja inte för lätt offa väcker mig vid ett då skulle vi va vi badet de va ju kubbtunering=) alla gick ner eve kommer lite efter bakis o dan...usch de va ingen bra början på dagen alls...men men ja tog tag i de me o kläckte en bärs vid 13.30 o efter första ölen va eve pågång igen hade ju inte hunnit nyktra till jue....=) sen gick ja o la mig runt 5 kanske på eftermiddagen i ruppes baksäte o varenda än där nere va o kolla mig...haha...vakna till sen när vi skulle upp o grilla hos ruppe...men de va ingen som skötte de där så de sket sig de blev helt enkelt inte någon mat den dagen...ja gick o la mig vid 12 kanske offa me folk åkte in till byn o festa loss vidare....ja orkade inte...fyyyyyy va trött ja va=(

o vakande vid 1 i dag o mådde prima....yeeees....

åkte hemåt runt 5 å käka gooooa kräftor me min kära mor...sen blev de en film o nu e ja hemma o ska snart slå ihjäl min kära kudde tror ja...=) lång arbetsdag på biltema i morogn=(=(


så där då har man skrivit av sig lite....


kramkalas!!!

Inga kommentarer: