onsdag 25 juni 2008

??????

ja e sååå tom i huvvet efter 2 stycken cp-dagar o sjukt mycke folk..de e næstan så ja mår dåligt...
men men dagarna går ju utav bara tusan i vikket fall...

kia sa idag: Eve har du inte sett min dikt ja skrev ibland dina kommentarer på din blogg???
eve: øøøø nae ja visste inte ens att du læste den....læser du den???
kia: øøøø ja de e ju jætte kul de står typ bara grejer om att fucking jævla kuk jobb helvetes jævla fitt kockar o ja ni vet!!!
eve: hahahaha faaaaan va roligt min chef læser min blogg, fattar ni!!!! hahaha svin kul...
så nu kia har ja svarat dig med en komentar tillbaka...=)

nehe gott folk om 16 minuter e ja 23 år....=) snart halvvægs till 50 hujeda mig!!!usch o fy tusan!!!ja ni man blir ju ikke yngre i alla fall!!!hohohohoho

ne nu ska ja gå å ta mig ett fødelsedagsglasvin me stine som har jobbat sin sista dag hær på flukt i dag!!! de måste ja tyværr sæga e sviiiiiiin tråkigt...hon e ju så gooooo!!!!
så gott folk...skål å vælkommen till hajk!!!!hehe

in i dimman!!!!! klem!!!

Inga kommentarer: