fredag 20 juni 2008

Sluta

Sådär ja...nu lovar ja att sluta tjata om att ja mår skit o har värsta ångesten för eve ska HEEEEEM, idag sa jag upp mig på jobbet...ja komemr hem i slutet av juli...

ja har en vecka fri från den 12 och om ja behövs åker ja tillbaka o jobbar dom sista dagarna i juli men ja tror inte ja behöver de om ja ska vara ärlig...vi är för mycke folk som vi är..=)=) så nu kommer eve till sverige igen=)

de ska bli såååå skönt så ni anar inte asså...

hoppas på ett jobb bara för de har ja ju inget dessvärre...men får väl leva snålt...o hoppas på att a-kassan inte strular till de en massa...men jobb de ska ja ha...

så nu behöver ni inte vara ledsna längre över att ja e här...=)=)=)


bästa dagen på vääääääldigt länge kan ja lova=)

3 kommentarer:

Tezz sa...

Grattis gumman.... guud va roligt att du kommer hem... då måste du o nicken ta en sväng förbi peking o sitta på harrys me mig o snacka gojja igen...d va trevligt=)
skönt för dej att du kommer därifrån... hoppas verkligen du får ett jobb snart... ska hålla tummarna för dej...
tack för din kommentar=)
Kram

Sjefen sa...

Till min arbetskamrat



Ett helt år med dig, och det känns som en evighet

du är min bästa arbetskamrat och det hoppas jag att du vet

du måste förstå att du är nåt speciellt

du är min egna ängel, som gud har ned sänt

se mig in i ögonen, där finner du alla svar

jag kommer sakna dig, och i mitt hjärtat kommer du leva kvar

du är den som är stark när jag är svag

skulle något ske så skulle jag ge dig mina andetag

jag känner en känsla av att jag alltid har haft vid min sida

skulle vi ut och kriga, skulle jag aldrig sluta strida

du kommer alltid att stå mig nära

i din hand kommer du alltid att få bära

du kommer få bära halva delen av mitt hjärta

så du kan höra mina tankar när du känner smärta

och lyssna riktigt noga, och tro inte att jag driver

tänker med huvudet och med tangenterna jag skriver

kan man ha en bättre arbetskamrat? det tror jag faktiskt ej

svara på den frågan, du betyder mycket för mig

i vänskapsbandet finns en låga som aldrig brinner ut

kan svära på allt att den aldrig kommer ta slut

jag tänker på dig, det går varken dag eller natt

ta nu vara på dig, min lilla skatt

Från Sjefen

evitch sa...

gulle gulle gulle gulle dig kia!!!
Men u man vet aldrig ja kkanske komemr tillbaka o då må du ha en plass kvar till mig=)lova de!!!!
tack tack de va vældigt fint skrivet!!;) ja blev næstan lite rørd...!!!
men du kommer få se mig igen om inte annat utanfør jobb ja lovar dig!!! hihihihih!!!kramen