torsdag 19 juni 2008

Färdig!!

på jobb blev ja precis o klockan är halv tio, har jobbat sen 11...göttigt...å regnet de bara öser ner..usch o fy man blir så deprimerad då så de e ju helt sinnessjukt jue...

nu e de inte långt kvar tills ja kommer hem igen ca 3 veckor fyyyy fasen va skönt asså...
ska försöka få ledigt den 12 ja o mela så vi kan åka på vis festivalen o supa oss fulla en dag=)=)de vooore sååå nice...

asså ni förstår inte hur jädrans trött ja e på det här me oslo o grejerna här jobb o lägenhet o massa skit ja vill bara hem...ja e inte alls motiverad till detta längre ja vill bara hem nu...har ju varit här ett år å de räcker o blir över...så ja hoppas på att ja får mig ett jobb hemma så snart som möjligt för då drar ja de spelar ingen roll asså...ja bryr mig inte att ja sätter detta ställe i skiten de berör mig inte ens i lilltån å då e de illa kan ja lova...=) nae vars men då dara ja i vikket fall i alla fall som ja känner just nu...kompisar o familj lockar mera men de kanske e sommar känslotr ja vet inte...ja vill göra så himla mycke bara kunna umgås me mina vänner...de skulle betyda så mycke;) kunna pyssla om min nicken när hon inte känner sig bra o så vidare...men vänta ni en dag e ja hemma å de ska va snart..... trodde ja skulle åka hem nu ladda upp batterierna o komma tillbaka o bara köra järnet men de blev visst tvärtom de blev bara värre o komma tillbaka hit....

ja sitter i vinbaren o där har vi et sällskap på 20 personer som hyar käkat o dricker som fasen dom e svinfulla...

o förresten va tror vi om sommaren kommer den igen elle? ja vill ju ha sooooool, mycke sooool..

nehe mina kära läsare, de gör inget om ni lyfter luren o slår en singnal någon dag!!;)

so long fuckers

Inga kommentarer: